Subject: Re: Vastus
From: "Martin" <[email-masked]>
To: Üllar Salumäe <[email-masked]>
Cc: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 14:45:28 +0200

Tere,

Kuna alltoodud kirjas puuduvad vastused minu poolt esitatud päringule, siis 
olen sunnitud küsimusi kordama ja paluma jätkuvalt vastuseid igale 
küsimusele eraldi:
1) milliseid ohte ning riske tuleb vastutavatel üksustel mh küberturvalisust 
puudutavas osas riskianalüüsi läbiviimisel arvesse võtta ?
2) milline on loetelu kübertuvralisuste puudutavatest asjaomastest ohtudest 
ja riskidest?
3) kas ja millal on Transpordiamet rakendatavatele üksustele eelpool 
mainitud teabe edastanud?

Ühtlasi palun teavet, kellele ja millal edastati kutse osalemaks Teie 
vastuses viidatud Transpordiameti koostöös Eurocontroliga korraldatud 17.- 
19.10.2023 läbiviidud küberturvalisuse alase koolitusel?

Vastust ootama jäädes,

Martin Kiuru
AVSEC Solutions OÜ
[email-masked]
+372 512 5841

On 12. Feb 2024, at 13:32, [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Teabenõue 05.02.2024

Registreerimise kuupäev: 12.02.2024

Registreerimise number: 3.3-6/24/2036-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>